BELKIN USB 2.0 kabel A-B, bílý, 1.8 m

atc_297405026_F3U154cp1
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

Elegantní bílý kabel značky Belkin určený pro standardní propojování USB 2.0 zařízení s počítačem. Kabel je s koncovkami A do počítače a B do zařízení, které se běžně používá pro připojení tiskáren, skenerů, externích disků a množství dalších zařízení do USB portu počítače nebo notebooku. Délka kabelu je 1,8 metru.

Konektory:

USB 2.0 A (M) <-> USB 2.0 B (M)

Délka kabelu:

1,8 m

Specifikace:

Kód produktu:
F3U154cp1.8MWHT
EAN:
722868762318
Výrobce:
Záruka:
doživotní záruka
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.