EPSON Type B EPSONNet 10/100 Base IPS5
Popis produktu:
Připojení k tiskárně: Interní slot typu B.-Klientské operační systémy: Windows 95, 98, 2000, XP, Me, Windows NT 4.0 nebo novější, Windows 3.x, Macintosh 7.x nebo novější, OS X, OS/2, UNIX a Linux.
-Síťové operační systémy:
-NetWare 3.1x nebo novější, Windows NT 4.0 nebo novější, Windows 95, XP, Me peer to peer, Windows 98 peer to peer, Windows 2000, OS/2 LAN server, OS/2 Warp Connect,
-Solaris 2.4 nebo novější, Sun OS 4.1.4 nebo novější, AIX 3.2.5 nebo novější, HP-UX 9.05 nebo novější, SCO UNIX 4.2 nebo novější.
Další Novell Specifikace:
-Počet podporovaných front: 32.
-Počet podporovaných souborovýc serverů: 8.
Nástroje pro správu:
-EpsonNet WinAssist pro instalaci z Windows klienta.
-EpsonNet MacAssist pro instalaci z Macintosh klienta.
-EpsonNet WebAssist pro instalaci před webové rozhraní.
-EpsonNet WebManager Comprehensive monitoring a management tool pro Epson tiskárny v síti.
-Epson Status Monitor pro sledování stavu tiskáren a stavu spotřebního materálu.
-SNMP, MIB proxy pro aplikace s podporou SNMP.
-Host resource MIB.
-EpsonNet Internet Print pro tisk přes Internet a intranet.
Paměť: Flash ROM 8MB, RAM 64MB.
Stylus Pro 4000-C4/4000-C8/4000-C8 PS/4400/4400 (Photo Black)/4800/7400/7400 (Photo Black)/7600/7800/7800 Xrite Eye One Pro Epson Edition/9600/9800/9800 Xrite Eye One Pro Epson Edition
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. EPSON má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných EPSON produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 381 489 800
VSP Data, a.s. Údolní 21188, Tábor, 390 64
Email: epson@vspdata.cz
on-line zadání reklamace na: http://services.vspdata.cz/epson/case-new/
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady EPSON)