DELL brašna Professional Topload 14"
Popis produktu:
Klasická brašna pro profesionályProfesionální brašna Dell s přístupem shora je spolehlivá, lehká brašna pro profesionály, kteří hledají efektivní a bezpečnou možnost přenášení notebooku, tabletu a příslušenství. Do několika kapes lze uspořádat dokumenty a příslušenství, a přihrádky pro notebook a tablet ochrání vaše elektronická zařízení.
Polstrované přihrádky udržují zařízení v bezpečí
Ve vyhrazené přihrádce na notebook s kvalitním polstrováním je váš notebook Dell v bezpečí. Přihrádku lze nastavit na vhodnou velikost. Vlněná polstrovaná kapsa na tablet představuje další stupeň ochrany vašeho tabletu Dell Venue a ochrání displej tabletu před poškrábáním.
Spousta místa pro ukládání příslušenství
V přední přihrádce s vícesegmentovými vnitřními kapsami budete mít telefony, nabíječky, klíče, pera a další malé předměty uspořádané a po ruce. V brašně je také samostatný rozdělený prostor na složky a dokumenty.
Pohodlné nabíjení v zavazadle
Vyhrazená přihrádka s průchodkou pro kabel slouží k uložení přenosné nabíječky baterie (prodává se samostatně), která umožňuje nabíjení notebooku na cestách, aniž byste ho museli vytahovat.
Trvanlivá nylonová konstrukce
Profesionální brašna Dell s přístupem shora má polstrované rukojeti a polstrovaný ramenní popruh pro pohodlné nošení. Popruh na zavazadlo slouží k připevnění brašny k pojízdnému zavazadlu. Trvanlivý nylonový vnější povrch brašny je voděodolný a dostatečně splňuje nároky každodenního používání.
Vhodné pro 14palcové notebooky Dell
Brašna je určena pro notebooky s displejem do velikosti 14 palců.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)