DELL Latitude 5580/i7-7600U/16GB/512GB SSD/INTEL HD 620/15.6" FHD/Win 10Pro/Black
Popis produktu:
Zvyšte produktivitu díky výkonnému produktu Dell Latitude.Daný model neobsahuje dokovací konektor E
Technické parametry
* Procesor: Intel Core i7-7600U (4M Cache, 2.80 GHz)
* Paměť: 16GB (2x8GB) 2400Mhz DDR4
* Operační systém: Předinstalovaný operační systém Windows 10 Pro (64bit) - Český jazyk (MUI)
* OS médium: Windows 10 (64-bit) USB Key
* Kapacita disku: 512GB SSD SATA M.2
* Displej: 15.6" displej s FHD rozlišením (1920x1080), AntiGlare (Matný displej)
* Grafická karta: Intel HD 620
* Webkamera: Integrovaná
* Připojení: Intel Dual Band Wireless AC 8265 + Bluetooth
* Baterie a napájení: 4 článková 68W/HR + 65W AC napájecí adaptér
* Barva: Černá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: Česko/slovenská podsvícená klávesnice
* Software: Microsoft Office Software Trial - 30-denní zkušební verze
* Vybavení: Intel vPro
Konektivita
* Vybavení: 1x port DisplayPort přes USB Type-C
* Vybavení: 2x USB 3.0
* Vybavení: 1x USB 3.0 s funkcí PowerShare
* Vybavení: 1x Čtečka čipových karet
* Vybavení: 1x Čtečka paměťových karet
* Vybavení: 1x Kombinovaný konektor pro sluchátka a mikrofon
* Vybavení: 1x Síťový konektor RJ45
* Vybavení: 1x HDMI
* Vybavení: 1x VGA
* Vybavení: 1x Vstup napájení
* Vybavení: 1x Slot bezpečnostního zámku Nobel Wedge
Rozměry a hmotnost
* Rozměry: 376 x 23,25 x 250,65 mm (Š x V x H)
* Hmotnost: 1.90 kg
Záruka
* Typ: 3 roky ProSupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Stránky výrobce
* Odkaz: http://www.dell.com/cz/domacnosti/p/latitude-15-5580-laptop/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)