DELL Latitude 5590/i7-8650/8GB/500GB 7200 ot./Nvidia MX130/15.6" FHD/FPR/Win 10Pro/Black
Popis produktu:
Intel(R) Core(TM) i7-8650U Processor Base with Nvidia GraphicsIntel Core i7-8650U Processor (Quad Core, 8M Cache, 1.9GHz,15W, vPro)
15.6" FHD (1920 x 1080) Non-Touch LCD
Dual Point Palmrest with Full Security + FP_Next Bio-Non FIPS
Non-Touch LCD Back Cover with WLAN/WWAN antenna
Non-Touch LCD bezel+RGB(HD) camera Mic
8GB, 1x8GB, 2400MHz DDR4 Memory
2.5" 500GB SATA 7200 RPM Hard Drive
4 cell, 68WHR Long Life Cycle Primary Battery with 3 Years Limited Hardware Warranty
Intel(R) Core(TM) i7 vPRO Label for KBL-R
90W AC Adapter, 3-pin
Intel Dual Band Wireless AC 8265 (802.11ac) 2x2 + Bluetooth 4.2
Internal Czech/Slovakian Qwerty Backlit Keyboard
Windows 10 Pro (64Bit) Czech
Windows 10 Pro OS Recovery 64bit USB
Microsoft Office 30 Day Trial - Excludes Office License
Intel Vpro Technology Enable
Záruka: 3 roky ProSupport Next Business Day
Čipová sada
Integrovaná čipová sada s procesorem
CM238 (čtyřjádrový procesor H)
Optická jednotka
Pouze externí volitelné příslušenství
Rozměry
Výška (vpředu): 20,6mm (0,8") x šířka: 376,0mm (14,8") x hloubka: 250,65mm (9,87")
Hmotnost od: 1,60 kg (3,52 lb)
Porty
3 porty USB 3.1 1. generace (jeden s technologií PowerShare),
1 port HDMI,
1 port VGA
1 port RJ-45, volitelný slot pro externí kartu uSIM
1 čtečka paměťových karet SD 4.0
1 kombinovaný konektor pro sluchátka/mikrofon
1 volitelná kontaktní čtečka čipových karet a volitelná dotyková čtečka otisků prstů
1 port DisplayPort přes USB Type-C™
1 slot pro bezpečnostní zámek Noble Wedge
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)