HP 250 G6 Celeron N3060/4GB/128GB/Intel HD/15,6 HD/Win 10
Popis produktu:
Windows 10 HomeProcesor: Intel® Celeron N3060
Displej: 39,6 cm (15,6") HD AntiGlare (1366 x 768)
Paměť: 4 GB DDR3L
Pevný disk: 128 GB SSD
Optická mechanika: DVD+/-RW DL
Grafická karta: Intel® HD 400
Úhlopříčka displeje -39,6 cm (15,6")
Rozlišení 1366x768
Typ monitoru - Matný displej, WLED podsvícení, Full HD rozlišení, AntiGlare
Polohovací zařízení: Touchpad
Podsvícená klávesnice: Ne
Numerická klávesnice: Ano
Web kamera: VGA
Zvláštní výbava: Ne
Čtečka otisku prstu: Ne
Síť: Síťová karta Realtek Ethernet (10/100)
Bezdrátová komunikace: Wi-Fi 802.11b/g/n (1x1) + Bluetooth 4.0
USB: USB 3.0 x 1 , USB 2.0 x 2
Další konektory: VGA, HDMI, RJ-45, audio combo jack
Čtečka paměťových karet: Ano (podpora SD, SDHC, SDXC)
Baterie: 3-článková lithium-iontová (31 Wh)
Výdrž baterie: 5 hodin
Napájení: Napájecí adaptér Smart 45 W (AC)
Barva: Černá
Šasi: Plast
Rozměry: 38,43 x 25,46 x 2,43 cm
Hmotnost: 2,2 Kg
Záruka: 1 rok
Obsah balení: Notebook, baterie, adaptér, napájecí kabel
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)