HP ProDesk 400 G5 - Mikro věž - 1 x Core i3 8100 / 3.6 GHz - RAM 4 GB - HDD 500 GB - DVD-z
Popis produktu:
HP ProDesk 400 G5Operační systém: Windows 10 Pro 64
Procesor: Intel® Core™ i3-8100 (3,6 GHz, 6 MB mezipaměti, 4 jádra)
Paměť: 4 GB DDR4-2666 SDRAM (1x 4 GB)
Grafická karta: Integrovaná Intel® UHD 630
Pevný disk: SATA 500 GB 7 200 ot./min
Optická jednotka: Zapisovací jednotka DVD
Porty
Přední:
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*2x porty USB 3.1 Gen 1
Zadní:
*1x zvukový vstup
*1x zvukový výstup
*2x port DisplayPort™ 1.2
*1x napájecí konektor
*1x port RJ-45
*1x port VGA
*2x porty USB 3.1 Gen 1
*4x porty USB 2.0
*1x konfigurovatelný port videa
Rozšiřovací sloty:
*1x slot M.2 2230
*1x slot PCIe x1
*1x slot PCIe x16
*1x slot M.2 2230/2280
Zvuk: Conexant CX20632, interní reproduktor 2 W
Síť: Realtek RTL8111HSH-CG GbE
Napájení: 180W interní napájecí zdroj, až 90% účinnost, aktivní korekce PFC
Rozměry (Š x H x V): 170 x 274 x 338 mm
Hmotnost: 5,47 kg
Klávesnice:
*Klávesnice USB HP
Polohovací zařízení:
*Optická myš HP pro rozhraní USB
Záruka: 12 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)