HP ProDesk 400G3 MT / Intel i5-6500/ 4GB / 500 GB / Intel HD / W10 Pro
Popis produktu:
Model: HP ProDesk 400 G3Operační systém: Windows 10 Pro 64
Procesor: Intel® Core™ i5-6500 Processor (6M Cache, up to 3.60 GHz)
Čipová sada: Intel® H110
Paměť: 4 GB DDR4-2133
Maximální velikost: 32 GB
Počet slotů (Celkem / Volné): 2/1
Pevný disk: 500 GB HDD
Optická mechanika: DVD-RW
Grafická karta: Intel® HD Graphics 530
Rozšiřující sloty:
1x standardní slot PCIe 3 x16
3x standardní sloty PCIe 2 x1
Síť: LAN 10/100/1000
Konektory (celkem):
2x porty USB 3.0
4x porty USB 2.0
1x sériový port
2x porty PS/2 (klávesnice a myš)
1x port VGA
1x port DisplayPort
1x zvukový linkový vstup
1x zvukový linkový výstup
1x port RJ-45
Přední konektory: : 2x porty USB 3.0; 1x výstup pro sluchátka; 1x vstup pro mikrofon
Čtečka paměťových karet: Ne
Provedení (case): Microtower
Počet pozic 3,5": 2x
Rozměry: 165 x 358,8 x 355 mm
Hmotnost: 7,05 kg
Napájení: adapter 180W
Klávesice: USB
Myš: USB
Záruka:1 rok
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)