HP x2 210 G2 X5-Z8350 10.1" WXGA UWVA (1280x800), 4GB, 64GB, ac, BT, kbd, Win 10 Pro 64
Popis produktu:
Model: HP x2 210 G2Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel® Atom® X5-Z8350
Paměť: 4 GB DDR3L-1600 SDRAM (1 x 4 GB)
Pevný disk: eMMC SSD 64 GB
Optická mechanika: Není
Displej: (10,1") dotykový displej WXGA eDP (1 280 x 800) s podsvícením WLED a antireflexní úpravou
Grafická karta: Grafická karta Intel® HD 400
Správa zabezpečení:
TPM 2.0
Podsvícená klávesnice: Ne
Numerická klávesnice: Ne
Čtečka otisku prstu: Ne
Web kamera: HD 720p
Bezdrátová komunikace:
Wi-fi: Intel® 7265 802.11a/b/g/n/ac (2x2)
BLuetooth: BT4.0
USB:
1x USB 3.0 (tablet)
1x USB-C™ 2.0 (tablet)
Další konektory:
1x micro HDMI (tablet)
1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu (tablet)
1x dokovací kolíkový konektor Pogo (tablet)
Čtečka paměťových karet: MicroSD
Baterie: 2-cell (32,5Wh)
Energetická účinnost: Certifikace ENERGY STAR®
Napájení: 45 W USB Type-C™ (AC)
Rozměry(ŠxHxV): 265 x 173 x 9,2 mm (tablet); 265 x 183 x 23,5 mm (tablet s klávesnicí)
Záruka: 12 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)