XTORM AC Napájecí adapter 2x USB + svítící kabel - 2.4A

ingredi_{AF04F0B4-C6D1-46EC-9794-94737DAEA9AE}_V
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

Xtorm lightning USB kabel a AC adaptér - bílo/oranžový



  • moderní nabíječka se dvěma USB vstupy s lightning USB kabelem

  • ideální pro nabíjení všech Apple zařízení

  • 1x vstup 2,4 A, 1x vstup 1 A

  • kabel má ochranné, dvoubarevné vnější opletení z nylonu, které zabrání jeho poškození

  • délka kabelu je 1 m

  • hmotnost: 10 g


Balení obsahuje:


  • adaptér

  • kabel

Specifikace:

Kód produktu:
CX004
EAN:
8718182271669
Výrobce:
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.