USB C (3.1) - USB A (3.0) hub 4-port, U9102B, černá

lama_QZ4K410MB0NN
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

USB C HUB (3.1-3.0)
- připojení k PC/NTB: USB C 3.1
- počet portů: 4 (3.0, kompatibilní s USB 2.0)
- přenosová rychlost: až 5 Gbps
- délka kabelu: 16 cm
- rozměr: 7,2 x 4 x 1,7 cm
- hmotnost: 35 g
- kompatibilní s: Windows 98SE/2000/ME/XP/VISTA/WIN7/8/10, MAC OS
- zařízení připojená k 4 portům rozbočovače USB 3.0 by neměla překročit kombinovaný proud 900 mAh (5V)

Specifikace:

Kód produktu:
QZ4K410MB0NN
EAN:
8590274588301
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.