XEROX 2000-sheet High Capacity Feeder

atc_30850055_30850055s_s
Tento produkt již není aktivní

Popis produktu:

Xerox External A4 High Capacity Feeder.

Maximální kapacita: 2000 listy.

Rozměry média (zásobník 1): A4.
Hmotnost včetně balení: 34.02 kg.
Velikost obalu (š x h x v): 53.1 x 75.9 x 50 cm

Tisková technologie: Laser

Kompatibilní produkty

WorkCentre 5222, WorkCentre 5325/5330/5335, WorkCentre 7525/7530/7535/7545/7556, WorkCentre 5225/5230, WorkCentre 7425/7428/7435, WorkCentre 7232/7242

Specifikace:

Kód produktu:
097S03826
EAN:
095205732481
Výrobce:
Záruka:
2 roky (6 měsíců IČ)
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.